minus 3kg!!!

JAG VÄGER 3kg MINDRE än för mindre än en månad sen!!!

jag var hos mina föräldrar vid nyår..
vägde mig dagen före nyår.. 84,2 kg..
sen va det ingen idé efter nyår för då hade jag vart onyttig..

sen drog jag igång mä träningen direkt när jag kom tillbaks till Gävle.. å nyårslöftet om 15min kondition minst efter varje styrkepass..

kom tillbaka till mina föräldrar igår..
funderade lääänge på om jag skulle våga väga mig igår/imorse..
för om det hade vart ett dåligt resultat jag fått så känns det som att jag kanske hade blivit lite down å tappat motivationen igen...

imorse ställde jag mig på vågen..
81,3.. :D wiiiiihooooooooooooo!!!
ME SOOOOO HAPPY!!!

men fortfarande sjuk å låååångt ifrån gymet å blir här ett tag till så jag tar det lugnt nu tills nästa vecka kanske..
promenader å mindre portioner.. :D

jag är såååååååååååå glad!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0