mätt som faaaaaan!

oj, vad jag blev mätt.. å det var väl tur? haha.. :D

fisk å risröra!
stekte pangasusfilé i egen stekpanna mä salt å citronpeppar..
vitlök (en klyfta)
lök (körde både röd å gul)
1 palsternacka
lite frysta grönsaker (jag hade morötter, blomkål, ärtor å brytbönor)
kokt råris från igår

stekte vitlök i olja, sen la jag i löken, sen palsternackan..
värmde grönsakerna å riset som kom i på slutet..
krydda mä curry&kanel å salt å soja..
hur gott som helst! :D

å till det en halv morot å en halv tomat... å lite brysselkål, ,;D

förstår ni att jag blev mätt då? :p

**********'

jag gjorde mat å micke fick diska.. ;) det såg ut att va jobbigt.. haaha

************'

skorna på.. Ja, då kör vi! (eeehhh.. bowlar menar jag) ;)

micke å sofia var mina bowlingpartners.. ;)

men det var inge roligt.. för de var bättre än mig..
jag fick rekord i antalet bom på raken.. hela 7st!!!
fick in en strike där i en av de sista kasten.. :D bra för självförtroendet!
synd att inte maja va mä så man hade nån i sin egen klass.. ;)

Gratis var det! guuuud så braa.. :D

***********
spelkvällen igår!

maja äter! å det fanns massor att äta..
solrosfrön, pumpafrön, popcorn, riskakor, å blandat mä pumpafrön&solrosfrön utan skal..

sofia knäpper bloggkort!

micko..
***********
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0