love my life!!

ååååhhh.. vad jag har unnat mig en massa idag.. :D å det gör mig såååå lycklig..
jag tog en promenad först.. den slutade vid gymet..
väl där så tränade jag bröst å triceps..
å körde rodd 15min.. känns i ryggen det vill jag lova.. :p
sen drog jag hem å tog ett bad! mä en badbomb i.. panflöjtsmusik, ljus å hallon i vattnet som jag drack.. :D
sen tog jag en cappucino å en mörk chokladbit till reprisen av desperate housewives.. jag menar, kan det bli nå bättre överhuvudtaget? joo, så klart.. lekte ju mä mig själv i badet! mmm.. ;)
me sooooooo happy right now!!!


den här karln sitter på min kylskåpsdörr..
han vaktar allt mat.. han är min motivation och min inspiration..
om jag ser han när jag är hungrig tänker jag
- vad skulle han äta?
- något nyttigt.. typ ägg eller proteindrink..
å då ser han till att jag tar något nyttigt.. och att jag inte äter för myckket.. :)


jag bjuder på en badbild.. men man blir ju aldrig snygg på de korten.. haha.. :p
å neeeej, jag kissade inte i vattnet.. men det var stjärnor å glitter i.. syns det? :)


så skitig kan man bli om man går i lera.. haha.. :p

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0