kräver mycket!!

det är helt sjukt vad jag kräver mycket av mig själv..
kikar på alla andra vad de tar i vikter med mera..
men då kanske jag ska tänka på hur länge de har tränat seriöst å hur länge jag har tränat seriöst..

när jag börja träna så var det ju bara för att bränna fett å gå ner i vikt..
vilket jag också gjorde.. 29,2kg (fatta hur mycket det är egentligen!!)

för precis nästan ett år sedan så började jag att träna seriöst med gymträningen..
vad tar jag då?
Bänkpress: 35kg*8 kan jag iaf ta..
Benpress(maskinen jag har nu): inte maxat nån gång än. men 120*8kan jag.
Lårcurl?: 47,5kg * 8 iaf..
Marklyft(har jag kört max 4ggr): 47,5kg*8 senast..

sen kommer jag fan i mig inte ihåg nå mer..

men de jag jämför mig mä har ju tränat seriöst i flera 100 år.. (ja, ungefär)
så jag kanske ska tagga ner?

ja, varför ska man jämföra sig mä folk då för?
haha

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: maja

du ska aldrig jämföra dej med någon annan än dej själv, men om du nu ska göra det kan du ju jämföra med mej ;) du är grym och det vet du vem du än jämför dej med :D

2009-01-25 @ 11:24:19
Postat av: Anonym

Träningen är individuell!! Man ska aldrig kolla på andra va de tar.. man kan skada sig allvarligt och det vill vi ju inte!!! Du ska bara utmana dig själv!! Så tänk en å två gånger innan du lassar på vikter... sa hon som jobbar på gym haha

Kram på dig å skicka ner lite snö e du hygglig!!!!

2009-01-25 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0