en överraskning!!

jag å kristin har vart på stan idag.. :D

shopoholic-Kristin är på G.. :D


vi hade en väldigt trevlig dag.. :)
va till bibblan å skrev ut mitt cv..
så nu har jag sökt till försäljnings-utbildningen..


min söt-kristin.. ;)

hon knäppte bild på mig också.. men jag blev så ful så det skippar vi!!!

låg å kika på sex and the city-boxen när det plingade på dörren..
det var en bokförsäljare.
visade sig vara en byggare.. :D vääääääldigt trevligt!!!!!!
han visade bild på sina muskler.. wow.. :D
synd han inte skicka över dem så hade ni fått se.. :)
han tävlade tydligen i athletic fitness senast 2004..
funderade på å tävla i lucia pokalen i år.. cooolt.. :)

ja, det var en överraskning att en sån kom hem till mig.. :D
roooooligt.. :)


det här är min å kristins new darlings.. ;)
men vi får inte börja käka för ofta!!!!


loook at that!!!

gott.. :D

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0