biljard å mooooovietajm!


proffset spelar biljard.. :D
jag vann faktiskt 1 gång av 3.. :D

micke.. :p

suddig bild på maja.. :(

en bild på mig.. :D
ser det ut som jag snusar så ser du fel.. haha.. :p

********'
sen gick vi å hyrde film.. :)
väldigt konstig film.. men den fick en 3 av 5 av både mig å micke.. maja gav den en 2.. :p
negativa maja liksom.. ;) *thihi*
nää, men den va udda.. fick 1 poäng för att jag skratta mycket tydligen..
då kanske ni undrar var det var för film?

IN BRUGES

********''
nu ska jag gå å få lite massage i sängen..
har så jävla ont i nacken!! :/
övertränad?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, majas ragg har hon inte sagt nå om. typiskt henne;)

2009-01-18 @ 08:40:52
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0