åååhhh.. *arg*

gjorde nyss jävligt god mat!

tonfisksås mä potatis å grejer
sås:
1 burk tonfisk
1 burk krossade tomater
1 halv gul lök
1-2msk ajvar (jag har stark)
lite soja, paprikakrydda, citronpeppar å salladskrydda..

stek tonfisken å löken lite.. sen kan du ha i resten å koka upp.. :p

potatisröra:
några kokta potatisar från dagen innan
5cmpurjolök
1 morot
1palsternacka..
skär i bitar å stek!

brysselkål:
dela dem å koka i salt vatten i några min.. tillsdu blir nöjd.. sen har du bort vattnet å steker dem i smör å salt..
oj, vad goda de blir då.. :p

********'

jag skulle bara testa om jag fick igen de jeans jag inte fått igen på ett tag!!
typ 1 månad sen jag prova sist.. :D
idag fick jag igen dem! :D weeeiiiihooooo!!!
så ja, träningen har redan gett lite resultat! även om jag inte märker det själv! :p tur att mina byxor gör det.. haha.. :D
nu är det bara att träna tills de blir lite för stora.. ;) då kör vi!


nu vart jag sur! spillde lite småfläckar mä sås på mitt vita linne.. :(
bara att byta då!

vi ska dra till valbo nu vi.. :D
shop till i drop! undra vad jag ska ha.. jag behöver iaf bh å sportbh..
sen gör det ju inget om jag hittar nå fina kläder å kanske nå träningskläder..
kan man få allt det för 700 kr? det är frågan det.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0