yes!!

sån jävla lycka!! :D
nu blir det en jävla skön vilodag imorgon kan jag lova er!! :D

körde hårt..
men så kom en kille å klaga på hur jag utförde en övning..
så drog han dit en tjej som skulle visa..men hon tyckte inte att jag gjorde nå fel..
så ja, jag vete fan jag..
men snällt av han att vilja hjälpa mig iaf.. :) (men det va ju ingen pudding direkt) :p
man kan ju faktiskt förstöra sig helt..

Blom: ja, det gick bra.. :D

**********************
jag har fått ont i handleden igen.. :(
har jag gjort nå handledsövningar på sistone? - nej.. kanske därför?
har väl tydligen använt den fel..
så nu är det tigerbalsam som gäller.. jävla skit.. :(

**********''
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0