uppdelning

jag å micke har gått igenom vad vi vill ha å inte vill ha..
jag fick sängen (love it!) å middagsbordet (älskar ännumer)
micke fick tvbänken, rumsbordet, barbordet å stolarna..

å lite annat..

jag MÅSTE köpa mig en DATOR!!!
å en MIXER!!!

om ingen vill skänka mig något utav det? ;)

måste kika lite..
men faaaaaaan.. jag dör om jag måste flytta hem till mina föräldrar..
fy faaaan vad jobbigt.. :(
7 mil till gymet.. det kommer krossa mitt hjärta! :(

promenaden var blöt!! kan lova att det inte va mysigt när man skulle sätta på sig överdragskläderna efter gymet!
var tvungen att köra ben eftersom snyggingen mä röd keps va där.. haha.. :D
sen körde jag 15min crosstrainer å 8min flow (eller va det nu heter?)
jag kanske håller på å blir sjuk.. :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0