onsdag

haha.. ja, det är onsdag idag..
jag trodde nästan det var tisdag.. :p


dagsformen: ja, jag ser jäääävligt vit ut..
annars är det väl bra.. :p
men jag är ju stolt över att va av den vita rasen.. haha..
jag har ju liksom inget annat val,,,

vad händer idag?
Jo, vi ska hämta ut paket från gymgrossisten
vad i paketet?
* 1kg whey 80 - pepparkaka
* 1kg whey 80 - naturell
* 1kg whey 80 - mintchocklad
* 3kg Bake pro
(så jag kan proteinberika min mat!! typ pannkakor å så)

Mat idag:
ska nog göra nån slags köttgryta tror jag..

Träning:
Jag ska ta en promenad här på dagen..
kl 18 ska jag träna mä Maja!!!
Det blir nog rygg+biceps å 15 min rodd..

det är låååååångt tills klockan är 18... segt som faaaaaan..


jag laddade hem bolt igår.. :O
får se när man ska kika på den.. :D



Jag vill se The Buddy Holly Musical
Brolle var mä på tv4s nyhetsmorgon å sjöng..
jag vill seeeeeeee.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0