kärlekssagan är över!


det är inte längre vi två!

min kärlek tog slut! eller utvecklades till "syskonkärlek"

jag älskar dig, men jag älskar mig själv mer!

första gången vi sågs!

typ andra gången vi sågs..

vi vill inte åt samma håll!

sen när du flörta mä carro krossade du mitt förtroende för dig.. :(

det var då jag funderade på om jag överhuvudtaget kunde lita på dig nå mer!

jag blev så klart rädd för att bli sårad! trodde aldrig du skulle kunna såra mig! jag antar att jag hade fel!

undra om det var efter den här festen ni började flörta? då ni satt i soffan hela kvällen!

usch, nu vart jag å må illa!
det gör rätt ont att veta att ni kan ha haft 6..
det finns inget "oskyldigt flörtande"!

oj, det var inte ditt flörtande det här skulle handla om..
nu kan jag inte skriva nå snälla saker!

aaa.. det är slut iaf!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tråkigt:( Hoppas du mår någorlunda ok i alla fall. puss puss tänker på dej gumman

2009-02-14 @ 12:27:52
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0