ja..


igår i hissen efter att jag hade vart hos mats..

sarre var just ett fint sällskap..
han däckade.. haha..
mats å jag satt å lyssna på musik..
hittade en ny favvo-låt..
kan lova att vi ska lyssna på den på lördag.. för då är det ju rockabilly-party all night looooong!! yeah.. :D

nää, men sarre va nog rätt "into me"..
han satt å glodde hela tiden å sa att det strålade om mig å att jag verkade så glad.. :D
men ja.. han hade sparat ut värsta talibanskägget å han är nog alkis?
så nää tack.. :)

haha.. mats ska bjuda ut mig på torsdag.. *hehe*
han ville att vi skulle käka på östens pärla..
så det blir hårdträning på torsdag.. haha.. :D
så man kan äta mä gott samvete..
men jag kan lova er att det inte blir nå mer än en middag..
har ni träffat mats så vet ni varför.. :p

nää, nu ska jag å maja gå en promenad..
sen ska jag köra cardio på gymet.. (kondition är ett annat ord)

jag lääääängtar tills imorgon.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0