illamående!


jag gjorde en drink av de här ingredienserna idag..
ananas+kokosmjölk+apelsin..

jag blev illamående.. vart nog lite för mycket av det goda.. ;)
min kristin-honey va ju inte här å delade en drink mä mig.. :(

****''
Det va skönt att ta en promenad.. :D

Resten av min dag:
jag gick till arbetsförmedlingen en sväng å kika.. (ja, kika va allt jag gjorde!)
sen gick jag en mini-liten omväg till gymet.. å på den mötte jag Brynäs-eva...
så vi stod å snackade tills jag blev otålig å ville till gymet..

på gymet tränade jag ben!!!!!!
men jag orkade inte så mycket så jag fick ta det lugnt mä vikterna..
boooooring!!!
så jag satte mig på cykeln å cyklade efter en halvtimme eller nåt..
å jag cyklade 35min!!!!!
15min + 20min bonusminuter.. :D
BRAAAAAAAAAAA!!!!!

legat å kikat på 6avsnitt av sex and the city.. det tog mig hela kvällen..
haha.. :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0