festen...

jaha.. då ska jag berätta om festen då..
drog till willys å plockade ihop en partypåse bestående av
*frysta jordgubbar
*2ramlösa jordgubb/lime
*1liter blodapelsinjucie
*2apelsiner
*2bananer

71kr.. eller vad det blev.. :p

sen blev jag hämtad av carro å nån emil..
sen hamnade vi i hofors..

jag, ina, carro..
oj, vilken fin bild.. haha.. :p

jag kände till ca 4 st på festen så det blev väldigt många nya man fick lära känna..
roligt som satan.. :D

en tjej var avis för bodybuildern för hon visste vem han va.. haha.. ;)
så vi tänkte lite på han.. :D

snackade mä en kille som verkade helt slut i huvudet..
han hade kört mä doping i 2 år.. men en dag på gymet hade han börja blöda näsblod å ur ögonen å öronen..
då fick han testa sig å åkte dit.. 2år tror jag han blev avstängd..
sen satte sig det han hade i kroppen som fett..
hela lönen hans gick åt till det.. både sprutor å tabletter..
han ångra sig..
han ville börja träna igen.. men han sa att han skulle forsätta mä det då..
3 månader sa han att det skulle ta å få sig fit igen...
2-3år om han skulle köra riktigt.. å han ville hellre fuska..
men han verkade syssla mä tyngre grejer också.. å då menar jag inte vikter.. haha.. :p


sen blev jag raggad på av den här lilla saken..
men han fick inget.. haha.. :p
en bild bara.. :p

ja, å det spårade ju ur också..
blomkrukor blev krossade, glas gick sönder, de bråkade å greja..

va så jävla skönt att va nykter,..
jag satt mest å skratta jag..
vad ska man göra liksom?

ina skulle göra slut där ett tag å.. haha..
ja fy faaan..
å hur det såg ut där igårmorse då..
kan ju säga att jag bara satt å skratta.. jag hjälpte inte till att städa.. :p


ina var fräsch.. men jonas som ligger där var det värre mä.. haha
men man fyller ju bara 20 en gång.. ;)

jag å ina låg på en luftmadrass vi..
men när vi vakna låg vi på golvet.. haha.. fy faaaan.. :p

ja, men det var fan roligt alltså.. :D



aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0