bröööööd


jag har bakat brööööööd.. :D

okej.. jag har vart duktig..
men det jag inte har gjort så som jag nog borde ha gjort mest av allt!
jag gick aldrig till jobbchansen..
jävla latmask!!!

vi drog till willys å handla.. det vart inte så farligt tyckte jag.. 550kr typ.
kunna ju ha vart värre..
sen började jag göra kokospannkakor mä bakepro..
men jag hade i för lite kokosmjölk å för mycket vanlig mjölk så det smakade inge kokos.. :(

så jag käkade "tacos" mä pannkaka å apelsin å kiwi-sallad..
fattar ni?
jag vek ihop den som en tacos.. :)
hur gott som helst ju.. :D

öhh.. Kristin kom också.. :D å gjorde mig sällskap..
hjälpte mig lite när jag skulle baka bröd..
delade degen i halvor så ena blev mä paprika å svarta oliver å oregano.. å den andra var vanlig.. micke äter ju inte paprika å oliver.. Tönt!!!

så har vi bröd till middagen imorgon då.. :D

sen har micke dammsugit..
jag har gjort toan å skurat golv å dammat..

vad händer nu då?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0