bättre!

idag mår jag bättre faktiskt.. känner inte samma panik!

gjorde en massa saker igår för att jag skulle må bättre också.. Vilket funkade som fan.. :D

*Va mä Kristin på stan :)
*träffade Ina som hade sin nya karl å hans bäbis mä..

checka in sötnöten! :D

plastmamman Ina..
det här va en syn jag aldrig trodde jag skulle få se.. ;)

mmm.. kan man bli annat än glad när man får träffa en sötis? Jamie hette han nog?

å här har vi pappan å inas nya karl Jonas.. :)
själv tog jag en kopp te å en apelsin.. bra Linda!

*körde kondition på gymet.. 30min crosstrainer å 15min på bandet i uppförsbacke å jag sprang faktiskt i 1,5min.. i uppförsbacke!! det ni!! det du maja!!! :D men allt hoppa å skumpa.. :p
*sen tog jag ett bad mä ljus, skum, panflöjtsmusik å jag käkade mat i badet också.. lax :D
*sen drog jag å micke på yoga!

aaa.. är väl så man ska göra för att må bra igen!!!
:D

kristin å jag ska kika in på jobbchansen en sväng.. men jag kikade å det va inte nå roliga (några som passa mig) företag tror jag.. men skadar ju inte att gå dit.. :p


dagens drink:
*krossad ananas (en burk)
*2 kiwis
*ramlösa jordgubb/lime
*några gojibär

den vart väldans god.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0