anonym har skrämt mig!

fan.. anonym skrämde mig!!!
nu måste jag gå å testa mig på måndag eller tisdag..
men jag kan ju inte va gravid..
det tror jag inte.. å Kristin har ju mått likadant.. å hon är knappast gravid.. :p
men ja, det är väl bäst att kolla.. det skadar ju inte...


mats är ju fan värre än en tjej att shoppa mä.. haha..
han ville att jag skulle va mä å kika på nya jeans till han idag..
vi gick in på JC, vi fråga en om han kunde hjälpa.. han bara öste fram jeans å mats sa bara nej hela tiden.. haha..
ja, fy fan.. så mats köpte en hårspraysflaska å öl..

idag har jag vilodag.. kroppen behöver det verkligen.. den är lite sliten.. :p

jag är lite sugen på s493.. :)

ja ni.. ska man göra lite mat kanske?
så hinner man käka innan man ska iväg ikväll också.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0