yesterday!


jag hade sååååååååååå jävla roligt igår!!!

*det gick hur bra som helst att köra! (mina föräldrar hade skrämt upp mig som fan!)
de tvinga oss tillochmed att ha mä kläder å grejer utifall vi skulle hamna i diket.. haha..
*fick en puss på handen av Crille (fick man känna sig som en fin dam) ;)
hur ofta händer det? :D
*Fredde bjöd på fika! (länge sen man såg honom å det var kul) :)
trevligt värre!
*Dansa som fan mä Händel.. (svetten bara skvätte överallt!)
jag tänkte inte dansa, för jag blir så sjukt svettig.. haha..
men det var så jävla roligt! :D
*Jenny hade bra partyhumör! (å blev inte borttappad!)
vilken tur!! *thihihi*

kom hem typ lite före 3.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0