wanna?

jag förstår inte varför jag undrar över det här..
men here we are..
läser Lindas tankar..

jag får panik så fort nån försöker göra några närmanden mot mig..
blir stel.. funderar på hur jag snabbast ska ta mig ur situvationen..

kommer jag nånsin släppa in nån i min bubbla mer?
just nu känns det inte så..
det känns som om bubblan bara blir av starkare material ju längre det går..

antingen så kommer ingen att kunna ta sig in där..
eller så kommer någon krossa den.. (då menar jag inte våldta utan bara ta mig mä storm)

men jag kanske borde tänka så här: varför ligga mä nån jag ändå inte vill ha?
borde väl inte fundera.. kanske så att kroppen säger emot nu också...

jag kanske borde ta hand om den mer..
eller jag antar att det är det jag gör nu..

kanske aldrig borde ha testat på Mr T & Mr J..
de kanske satte ribban lite högt?
men ja, man måste väl se något i den man har sex mä?
man måste vara attraherad på något plan.. kanske inte vart det på sistone..

min kropp kanske reagerar så för att jag är rädd för att bli sårad?
eller är rädd för att folk bara är ute efter sex?

jaja.. nån kommer väl krossa den där bubblan på något sätt..

åhhh nej linda, du ska nog inte försöka ligga mä nån i jul när du är full bara för att bubblan kanske kan bli lite svagare för tillfället å tro att det ska lösa problemet.. :p

WANNA BE TOUCHED - BUT DONT TOUCH ME!!



han skulle säkert älska mig massor,

men jag skulle inte älska han så som jag vill älska!


Kommentarer
Postat av: magnus

vilka är MR-T o MR-J då;P ja älskar o läsa din blogg den e fett nice ska du veta:) skulle lätt vilja komma o träffa dej o hälsa på dej tror vi kan ha en hel del gemensamt o kanske kan hjälpa varann med träning o sånt oxå puss o kram Magnus

2009-12-14 @ 01:20:12
Postat av: magnus

fick man inget svar på min fråga i din kära blogg

2009-12-15 @ 02:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0