taggad!!

min morgonpromenad va härlig som fan..
lagom kyla å ljust å fint.. å lagom halt också.. :D
Kunde fan inte haft en bättre start på morgonen alltså!


idag blir det mosning av axlar å mage då!!!
cant wait!!
har kikat upp 3 övningar nu.. haha.. youtube kan va bra ibland.. ;)


kan man inte annat än älska den här videon?
särskilt slutet..
Härligt mä muskler alltså!! :D

jag är redan klädd å packad för gymet..
men ska upp til lIna en sväng innan jag åker..
Maja ska gymma mä mig idag.. eller vi ska va på gymet samtidigt iaf..
Hon kör ju ingen styrka.. :p

får se vad som händer mer idag alltså!
iaf inget som kostar pengar får det bli.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0