sista dagen!


ser fram emot ett nytt år ser jag! haha

ja, vad ska man säga om det som har vart?

Började ju inte så bra! Var sjukt jobbigt där i slutet mä Micke alltså!

gjorde slut på prov först, men jag tyckte så synd om han å alla andra.. min syrra sa ju till och med att hon inte skulle snacka mä mig mer om jag gjorde slut! :O


som tur var höll hon inte det hon sa! :p

*****
våren var jobbig pga av att jag inte hade nånstans att bo å massa grejer!

våran fjällen-resa var ju sjukt rolig! (en lite fylligare Linda än nu tror jag) :p
fick lite nya vänner där! :) bland annat Tom som kom å hälsa på här igår.. :) det var kul..
*******'
sen gick jag ju en handelsutbildning å lärde känna Madde.. :)

å genom den fick jag jobb på skobutiken.. :D (en dag på jobbet)
****

träningen har gått jävligt bra det här året!
jag tycker verkligen att det har hänt grejer.. har gått på diet å det har gått sjuuukt bra! :D
inte så svårt som jag har trott..
gymmet=mitt andra hem!
********'

jag å jenny har nog tagit rekord i hur många spelningar man kan åka på.. haha..
fy fan vad roligt vi har haft!
Vintjärn, Hillbillys, Svärdsjö, John å hans skivsläpp som gått sjukt bra! cc-puben, massa cruisingar, Enviken

å rättvik! :)
***********
Jag har träffat sjuuuukt många fina grabbar! kikat mängder mä filmer!
å myst lite grann.. inte så mycket som jag har velat dock!
å inte mä dem jag allra helst har suktat efter..
även om jag haft några riktigt stjärnträffar! sjuuukt alltså! :D
*********'
inga stora bråk har jag väl hunnit mä heller tror jag.. är bara lite småkinkig här å där! :p
å långsint är jag ju också.. men inte sur på nån nu.. haha.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0