önskelista:


Linda önskar sig i julklapp:




sportbh!! ;) andra träningskläder går också bra..
Finkläder skulle jag ju också behöva kanske? haha..


badbomber så man kan lyxa i badet.. ;)

massage= JA TACK!! :D

kanske en biljett till något spännande.. ;)

pengar behövs ju VERKLIGEN!!

sexiga underkläder är ju heller aldrig fel.. ;)

ja, typ det..
har ju redan fått en twilightdag mä kk.. <3 den var mysig som fan!!!

*******'
jag har redan köpt lite julisar..
men jag har tyvärr inte råd mä å ge folk så mycket som jag skulle vilja nu alltså..
det skär i hjärtat.. för jag ÄLSKAR att ge folk presenter.. å jag har alltid en liten tanke bakom..
Ina, Jenny, KK, Sofia ska jag ge iaf..
sen kanske mormor, juha, moster, mammis å pappis ska få något..
har typ 500kr kvar på kontot.. man är ju fan inte tjock alltså!!!! :s
Jenny är nog klar, Ina å KK har jag lite kvar till.. Sofia har jag inte nån aning om vad jag ska ge än.. :O *thihi*
ja.. måste hitta något som är billigt, men som kan va bra å ge bort ändå..
något folk vill ha..

mmm..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0