nöjd tjej!


från i torsdags på phil trigwell

Just nu är jag en TOKNÖJD tjej!
träningen gick sjuuuukt bra!
tungt.. svettigt å härligt rakt i genom!
rygg+biceps å 3min rodd å sen blev cykeln bredvid maja ledig så då cykla jag 20 min.. :D

min snygga gymtjej va där! (å hon heja på mig) å glo-nicke va där också.. :p

*
sen gick det inge vidare..
glömde bh å linne!!! å hade korta byxor å kort tröja, så jag kände mig inte alls bekväm på hemvägen..
fick sätta sjalen kring midjan så den skulle täcka!
glömde ta mina piller på gymet så  jag fick svepa dem på bussen..

*****''

när jag kom hem gick jag nästan direkt upp till Ina å Jacke.. ;)
loooong time nooooo seeeeee.. :|

**********'
min vän M.. som sitter inne för spritsmuggling skicka sms till mig idag..
Han hade fått hjärtinfarkt.. under 40 år är han.. :(
så han ringde upp mig sen.. låg på sjukhuset..
Han har tränat som fan nu i de 2 månader han suttit inne..
Blivit grov som fan tydligen.. men han va ju byggare förr så det sitter väl i muskelminnet..
iaf så har doktorn sagt att han ALDRIG MER FÅR LYFTA TUNGT!!!
jag är så ledsen för hans skull.. vilken jävla mardröm.. :(
nu när han hade kommit igång igen..
pooor thing..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0