julafton!


här har vi tomten..
kan det ha vart jag? :O

var lite julisar under granen ändå alltså.. :D

en suddig mormor mä en jenny i bakgrunden.. :)

jag å min morbror.. :)

Juha å Jenny.. :)

jag å Maaaammmii. :)

pappsen.. :)

vad fick jag då?

hela familjen Andersson å hela familjen Olsson å säkert Calle ska gå på hockey. :)
å vi ska käka också.-..
Det blir FAMILJEMYS alltså!! jävligt roligt! :D

min älskade mormor hade gjort en sjukt fin duk till mig.. det är KÄRLEK! <3 :D

en trisslott mä 50krs-vinst av min kusin.. :D
sen fick jag lite slantar av folk också.. <3

av Ina fick jag parfym å smycken.. :D
av min favvokusin Sofia fick jag en hälsodrink-bok å isform (heter det så?)
fick lite choklad av konsum å.. :)

av mina föräldrar så fick jag de här ljusgrejerna.. :)
å lite slantar å naturgodis..
av min älskade syster fick jag en hink full av skrubbgrejer å massagegrejer ni vet.. å det andra paket fick mig nästan att börja böla!
Hon gav mig en helkroppsmassage på studio Q

FAN VAD JAG ÄLSKAR MIN SYSTER! <3


jag å mammiiii igen..

glatt humör är viktigt! :D

en mysig dag! :D
å vi blev nog lite full på slutet?! *thihi*
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0