Finsk roulette!



haha.. :p

jag fick en finsk handlingslista av min mormor..
schysst va? jag som inte kan nåt!
maito är mjölk iaf! det var typ det ända jag kunna.. :)
sen fick min mamma hjälpa.. :D

aaa.. sen kom jag dit mä grejerna..
å då var det dags för finsk roulette!

jag tog en ananaskaka - mormor käka en chokladbit
jag tog en munk - mormor tog en sockerkaka
jag tog en julstjärna - mormor tog en marmeladkaka
jag tog en marmeladkaka - mormor tog en chokladbit

men jag tror fan jag vann..
jag käka mest! haha..
blir tjockast!

är det nån jag ALDRIG kan säga nej till så är det min MORMOR!!
haha.. :D

har hunnit färga håret på jenny..
få se hur det blev.. haha.. ;)
blond iaf.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0