trääääning å en glad överraskning!!!

Min träning de här 2 dagarna!

Igår måndag:

Körde morgonpromenad 30 min ungefär.. sen drog jag till gymet å körde bröst+triceps..

Sen körde jag 15min crosstrainer å 30min cykel.. J å sen när jag kom hem gick jag en promenad till på ca 25min..

Gooood girl!!! :D

Idag tisdag:

Morgonpromenad 40 min.. (tog en annan runda, å den ska jag nog fortsätta mä)

Sen körde jag ben på gymet... 70kg i smith-maskinen i benböj å jag hade en bänk under mig så jag gick så djupt att jag skulle sitta liksom.. å upp på vaderna! Det darra en del.. ;)

Sen tycker jag att det inte ser nå bra ut när folk sitter å läser när de kör cardio.. men friskis nya tidning hade kommit.. så jag tänkte jag kunna prova.. körde 4:an å sen öka jag till 5:an.. kikade på klockan, över 30 min just like that! Låg nog på 85 rpm eller vad det nu är.. :p men jag gav mig inte förrän jag hade cyklat 40 min!! å sen nu tog jag en promenad på ca 20 min också..


Bra jobbat Linda!

Skurit ner på maten nu också!

Idag fick jag keso, typ en tredje dels burk å havregryn,linfrön å solrosfrön till lunch.. det var verkligen inte det godaste jag har ätit.. haha.. fy faaaaan vad segt det gick!! :p

Imorgon blir det vilodag.. men promenaderna ska genomföras ändå! :D

************

En rolig sak hände mig när jag skulle gå till träningen!! Gick förbi hon som äger väskbutiken där några dörrar bort från min skobutik.. hon frågade vad jag gör sen.. för hon vill att jag ska jobba extra! Hur jävla mycket tur får man inte ha? Jag behövde inte anstränga mig ett skit! :D så jävla skööönt!! Jag vet inte än hur mycket jag kommer få jobba.. men jag ska nog in dit imorgon å ge henne allt hon behöver.. ;) fy faaan vad roligt!! Bra alltså.. :D

aja, puss hej.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mipi

Det är ju skitbra!!!! Jobba på!! Krams

2009-08-26 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0