tisdag!

idag körde jag mage+axlar..
kre-alaklyn å kaffe före.. man blir som en speedad liten fågelunge..
power to the people!! haha.. :D


Linda i hissen mä sin porrtidning i famnen!! :D

körde rätt hårt mä magen..
vikter på situps på bollen..
2,5kg, 5kg å 8kg..
rätt många reps å set på 2,5 å 5..
en på 8.. :D

axlar tar jag det rätt lugnt mä nuförtiden..rädd för å bli övertränad?

5min cykel idag bara..
sååååååååå sjuuuk träningsvärk i benen så det va en pina..


naked.. ;)

snygga hunkar på gymet, då tog jag i lite extra.. ;)

min moster å hennes karl kom på fika..
vi gick vääääärldens promenad!!
jag som redan hade sjukt ont i fötterna.. :|
men det va bra.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0