thriller!!

pyscho? nej, bara lilla Linda som försöker skrämma bort alla elaka människor ur hennes liv.. ;)


*blundar, öppnar försiktigt ögonen å undrar om det funkar?*


va upp till Ina in her love paradise en sväng nyss.. inte hängt mä henne på 10000000miljoner år känns det som...

å ändå bor jag bara en våning under henne..
jag hon å hennes karl kikade på nya wallander-filmen..
den va väl rätt okej..
sen drog hon på proom night...
thriller... jag hatar sånna när jag ska sova själv.. :(
det är inge roligt..
å det får mig att tänka på om man skulle råka ut för en sån.. :|
fy faaaaan.. vilken skräck..

jag borde va mer rädd om mig själv!!!
tänka efter lite mer..
men orka oroa sig också då.. onödigt att gå runt å va rädd hela livet.. har jag ju vart så mycket ändå liksom..

jag oroar mig ju  för allt jävla skit!!!
försöker ju vänja mig av mä det..
va lite mer crazy.. go with the flow.. våga kasta mig ut för stupet utan att veta vart jag landar...

det har gått rätt bra på sista tiden.. haha. .:D

************
imorgon blir inte så rolig i början iaf.. :(
09.09 går bussen till sandviken..
sen går bussen 10.05 från sandviken till ockelbo tror jag..

fatta vad seeegt.. sitta där i 1000 år liksom.. jäääääättteeeeeeeroligt..

men kanske att det blir roligare om man tar mä datorn kanske? :)

ska ha mä massa tvätt iaf tror jag..

aja, sova nu då kanske.. ;)
tråkigt att det bara blev en massa fula bilder i bloggen id

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0