myyyyyyssssss

igårkväll va jag blöt av svett å av regn efter träningen..
bytte sängkläder (för de andra var full av choklad å blod av sönderkliade myggbett)
(jag äter ju i sängen för det mesta.. ) för jag har ingen annanstans att sitta.. haha.. :p

sen tog jag ett bad... :D såååå mysigt sååå.. massa skum å ljus.. ingen olja dock.. *hehe*

hade bestämt mig för å inte sitta vid datorn eftersom jag satt hela jävla dagen.. haha..
det var en liten sötnöt som snackade mä mig hela dagen när han jobba..
det var roligt.. :)

aha.. sen låg jag i sängen å smsa lite innan jag somna.. :p

idag tog jag mitt sista piller så jag är friskförklarad av mig själv nu! :D wiiihooooo!!!
jag får ha sex igen!!! :D


vem ska bli den lycklige som får tillfredställa en utsvulten Linda?

jag vet nog vem det blir.. ;)

å jag har längtat ett bra jävla tag på det.. :p

norge är ett bra land.. men det lockar till sig på tok för mycket hunkar från sverige.. haha.. ;)

*****************************''''
idag ska jag dra till Gävle.. ;)

träffa min älskade kk.. :D toooklänge sen ju.. :(
å sen ska jag hälsa på zone också.. :)
å träna rygg å biceps.. :)
sen vet jag inte.. kanske träffa ina.. :)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0