kommentar

Conny Björkbacka  ([email protected]) om förälskad eller kär?:
Jag skulle vilja vända på dina tankar gällande det att du inte vågar lämna ut allt om dig till en kille för att han skulle kunna "utnyttja det, krossa dig och sen gå vidare till nästa trofé". Det här kan komma som en förstasidesnyhet, men ring inte Aftonbladet. Jag har försökt och dom lät inte så imponerade. ;) Men...(fanfar)... Alla killar är faktiskt inte såna svin! ;) Betänk det här istället, att det faktiskt garanterat finns kvar nån enstaka procent killar i Sverige som istället tänker Suck... "Jag skulle verkligen vilja vara tillsammans med henne, men vad fasen har jag att komma med? Jag skulle väl bara bli ännu en i raden, och sen skulle hon vara inställd på att gå vidare och så skulle hon kasta bort mig, och det orkar jag fasen inte med..." Tänk på det! ;)


svar: mhm.. är det så alltså? är grabbar rädda för att jag ska slänga iväg dem så de inte vågar ragga på mig? :O jaha, det kommer nog aldrig bli en perfect match det här hör jag..
haha..

nää, men fan.. jag känner mig rätt lonley just nu..
megalonley..
men Linda, du är inte ensam! det vet du ju själv!!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0