hmmm...???

fan, jag är sååååååååååååååååå sugen på dig...
jag hoppas inte att det är förstört.. :|

hur ska man egentligen spela sina kort?
jag har ju rätt många kort utlagda just nu om jag säger så..
men vilket ska man satsa på?

skulle det ens bli bra om det blev vi 2?

i mina drömmar skulle det gå sjuuukt bra..

jag tror jag drömmer för mycket.. det blir väl aldrig som man tror..

fan fan fan..

jag vet inte ens vad du vill.. :s
du läser inte ens det här, det vet jag...

för jag tror du är rätt ointresserad av nåt annat än sex.. :/ jag är iaf rädd för det..

man lär väl satsa för att vinna..
annars finns ju alltid backup.. det vet jag..
lätt fixat..

men man vill väl alltid ha det bästa..
iaf det man tror är det bästa..
men är det det?

jag vet inte vad jag ska göra..
men jag vet att jag vill ha dig.. men, linda, på vilket sätt?
det kan du inte riktigt veta än..

men jag hoppas du får reda på det snart...
den dagen blir nog underbar.. jag hoppas verkligen det..
men tills dess får jag drömma.. om dig..

det är rätt sjukt.. men men..
är det så att man alltid vill ha det man inte kan få?
eller kan jag få dig?

jag tror en natt mä dig skulle va helt magisk.. du säger att du tror att jag skulle va den bästa du haft sex mä.. å jag tror dig..

lindas dåliga tålamod...
ja, vad ska man göra liksom?
fuck fuck fuck motherfucking shit shit shit..

men är du för tråkig för mig? kan du visa känslor?
iofs, du kanske inte har nå känslor för mig??
det skulle va det värsta..
men jag kan ju inte säga att jag har känslor för dig..
vi har liksom aldrig träffats.. omöjligt att veta då..

jag kan ju ha målat upp en bild..

jag vet inte jag,,
är bara väldigt förtjust..                                                       can you love this?
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0