borååååååås!!


jag ska få träffa min bästis håkan imorgon..
känns så overkligt!!!
fy fan vad roligt vi ska ha.. :D


å kanske alex?

Therese å jossan.. iaf tp lär man ju träffa <3

julia också? :D

å söta malin?

pinoccio? :p

stina? :D

baloo?

sebastian?

hans mamma anna? :D

zebastian?

eller mamma mia? :D

å nykomlingen moa? :D

ja, ska bli sååå jävla roligt.. :)
förstår ni det? :D


vi avslutar inlägget mä en fyllebild på mig å håkan den dagen vi träffades första gången.. :D
vilken tur jag hade.. ;)
hitta mig en bästis just like that.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

ja har du vägarna förbi gbg när du e nere så hör av dig.. zäbbä är dock i lysekil mä mamma å springer av sig =)

Krams

2009-08-11 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0