back from sthlm!


kolla mitt fynd.. :D
2st hårblommor för 75kr st.. :D
jag köpte rosa å jenny köpte vita så kan vi byta lite sen..
smart va?! :D

det var det ända jag köpte..
jenny köpte en asfin klänning.. lila.. :D
å ett par jeans å en t-shirt på sivletto så klart.. :D

Musikalen va jävligt bra..
i llllllliiiiiiiikkkkkeeee the style!! love love love
brolle var sööööööt.. ;)
"true love ways" va ju bara KIIIIING! :D

 
buddy holly - true love way

vi hann mä några turistbilder på vägen!
vi gick en massa.. minst 15000 steg.. :D

sthlm..


ullis på G.. :D


sen gick vi till sivletto!

fin dörr va? :p

sen käkade vi macka på ett fik vid namn "cozy"

Moster käkar varm macka..

tjockis-Linda å hennes mamma!

tvillingarna äter.. :p

idolbild på jenny!

ja, min mamma.. :D

"imperiet"

min älskade syster zippar drink i solen.. ;)     <3
yammie yammie


ullis ser jävligt nöjd ut, men jenny, var inte din drink god? haha.. ;)

Moster&glada Linda.. :D

Ulle-Mulle va glad.. :D

nu ska jag lägga mig i ett bad!
mina fötter mår inte så bra.. :( de är misshandlade sen ett tag tillbaka i tiden..
MÅSTE KÖPA ORDENTLIGA SKOR FÖR HELVETE!!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0