torsdag!

jag va uppe alldeles förlänge igår!! kunna inte sova.. :(


jag idag..
intressant va? :p

trött å seg som fan..
ska bli skööönt mä en vilodag idag..

undra vad man ska packa mä?
ska jag ta mä packningen till praktiken eller?
ja, vem fan vet?

trööööööööööött!!

Filmen var bra igår..
Vin Diesel va het som fan.. :D
Paul va ju inge sämre.. :)
ja, muskler säger jag bara!!!
yammi yammi!!!

va inte alls taggad när jag skulle träna igår..
men när jag väl va där va det bara att ösa..
han som glor så hemskt va där å en gymvärd som är lite grov.. haha..
å när de glor så lär jag maxa.. *tihihi* nää, men nästan.. :p
15 min cykel också.. :)

ååå.. måste lägga mig å vila lite tror jag..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt! Har haft knas på min dator ett tag men nu är jag back on track!



Henric

2009-04-09 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0