sjuk.. :(


jag vill bara ligga i soffan å göra ingenting idag..
tycka synd om mig själv.. :p

men nej nej..
jag ska ju till ålderdomshemmet å sälja skor!!!
alla 3 i personalen är över 60 år..
inredningen i butiken är från 60-talet.. (å inte den snygga härliga 60´s style som jag gillar) nej nej..
utslitet å ganska sunkigt ändå..
sen är kunderna också gamla!!!

man blir inte lika inspirerad å glad som på inredningsbutiken..
särskilt inte när man inte känner sig helt frisk!!!

idag kommer min honey å maja hem från paris.. :) men honey drar väl till åmot.. :(

vad händer för mig i helgen då?
hoppas jag blir frisk så jag kan träna!!!
annars kommer det nog bli en booooring helg..

micke skulle tydligen ut å käka mä maja..
vad roligt för dem!

vem vill käka mä mig? :(


*mot ålderdomshemmet* :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0