misslyckad!

jag känner mig så misslyckad..
vart så nära att börja gråta hela jävla dagen nästan..

förutom när jag skratta..
men så fort jag fick en liten tid att tänka så brände det lite i ögonen..

*************'
över till lite roligare saker!!!
depppa får jag göra sen..
det är så, jag vill inte tänka på det negativa.. jag skjuter bara undan det å hoppas på att det ska börja regna pengar eller något..

jag råkade tappa bort en sko idag.. haha..
jag har lagt den nånstans å ingen vet vart den är.. haha.. :p

hur lyckas man? :p

********'
Chefen blev imponerad av mig idag.. :D
sålde ett par skor till en 90-årig dam..
väldigt bra var jag.. :D

*nöjd*


sjuka linda.. :(

har nog fan feber.. :(
synd om mig..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0