kuken å jag!


haha.. jag fick en sån fruktansvärt fin mugg av micke förr-förra julen.. :p
tycker ni inte?

mm.. jag ser verkligen glad ut för den.. ;)

jaja.. hursomhelst!
igår vart det en verklig snabbis på gymet..
träna lite mage å 15min crosstrainer.. var nog klar på 30 min.. haha..
men att träna lite är bättre än inget alls!!

nää, jag har värk överallt så jag visste inte vad jag skulle träna.. men träna det skulle jag tydligen!

idag känns det som att jag är sjuk.. :(
förkyld.. :(

inte bra, inte bra!!!

men nu blir det nog vila ända till måndag iaf..
drar ju till ina imorgon å fjällen på torsdag.. :p
funäsdalen.. haha.. :p

kanske jag kan fixa några fina bilder ikväll.. :D
eller vad tycker ni?
jag tycker om fina bilder.. :D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Linnea

En sån mugg vill jag också ha! Vart köpte han den? Berätta för mig! :P

2009-05-28 @ 22:52:41
URL: http://kunglinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0