jag är inte alls glad just nu!

me not so happy right now!!!

tur jag har träningen.. å att solen skiner..
å de vänner som gör mig glad!


jag imorse på balkongen..
2 dagar i rad har jag suttit där å käkat frukost..
så jävla lyxigt.. :D å skönt..
underbar start på dagen!!!

mina närmaste planer är:
*praktisera ons-tors..
*träna tors-fre *längtar*
*ha mysfredag mä madde.. :D *längtar*
*dra till sthlm på lördag å å glo på brolle som buddy holly! *längtar*
*träna söndag
*praktisera mån-ons
*dra till fjällen mä Ina, Martin å nån morén på torsdag å bli borta till söndag..
*flytta hem till åmot veckan efter..

jag har som mål att komma till gävle å träna minst 3 dagar i veckan..

den här tiden kommer bli sjukt jobbig för mig..

vad ska jag göra mä mitt liv?

nu ska jag umgås å höra av mig till folk som ger mig energi å gör mig glad!


nu blir det mitt favvo.. desperate.. <3
yammie yammie. :D

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0