hårdkörning!!

idag blir det inte lugnt kan jag säga!!!

praktik till 17.15..
sen ska jag direkt gå til lfjärran höjder å dansa lite!! FAN VAD ROLIGT!! :D
sen ska jag gå förbi gymet på vägen hem å träna lite bröst+triceps...

sen är det dusch å sen är nog klockan desperate housewives.. :D
wiihooo.. :)

jag påskpyntade lite nyss.. *hehe*

10st påsk-grejer har jag.. :p

mitt fina påskägg.. :)
lite yoghurt-godis å mörk choklad.. :)
å en godis som är kvar sen jul.. haha.. kommer nog inte äta den, men det vart fint.. :p


kolla vilken söt lite kyckling..
jag köpte den på vill*age igår.. som minne över att jag har praktiserat på vill.age.. :)
coolt va? :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: mipi

Vart ju Hockey heheheh

2009-04-07 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0