bilder..

vi var ju å fiskade förra fredagen.. :)


moster visar den hetaste drinken just nu:

Skogskask
*kaffe
*sprit
dekorera mä en tallbarrskvist.. ;)


morsan in action.. haha.. :p

fångsten.. 12 gäddor..

skogstoast
du behöver
*en mysig brasa
*2skivor vitt bröd(!)
*en skiva skinka (rökt)
*ost
*lök
*tomat
+ ett grilljärn..

yammie yammie.. :D


jenny drog några fiskar hon å.. ;)


soffan fick den största.. :D 3kg å 3gram.. :p

**********'

sen tog jag en hutt mä min mormor.. :)
har ju alkopaus, men bjuder hon tackar man aldrig nej.. *hehe*
det blir ju bara en då.. :D

******

mamma, bengt,moster,pappa..
vi var bjuda till olssons på middag.. :D

fredde, steffe, soffis å jenny va också mä.. :D


sen gick vi till grannarna deras å kikade på deras akvarium..
imponerande.. :)

sen käkade vi memma..
Memma (finsk efterrätt som man äter vid påsk)
en klick memma
lite ovispad grädde
socker

jag tycker om det.. men de flesta gör inte det.. haha.. :p

********''
jag å ullis va ute å gick en sväng..
vi hamnade hos farfar en liten stund..

min faster å min farfar

ullis klappar missan.. :p
som käkade en råtta några minuter efter..
USCH VAD ÄCKLIGT!!!!
**********'
sen va jag å jenny på rockabilly i svärdsjö.. :D

highspeed generation.. :)
ett av de 3 band som spela..

gick jävligt bra att köra.. det var ju till och med roligt.. :D
kör ju inte så ofta jag.. :p

träffade sandy å therese.. va jävligt roligt det.. :D
patrik också.. :)

nää, nu ska jag dra till kursen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0