ätardag å vila!!!

vart hemma hos mina föräldrar sen torsdags..
ingen träning..
ska va här till måndag..
ska låta kroppen vila lite.. kan va bra för den..


mindre bra för den är ätardagen jag hade idag..
haha..
helt sjukt vad mycket lilla Linda har stoppat i sig idag..
nu mår jag illa..
men det är ju bra..
för då är jag ju inte så fruktansvärt sugen längre!!! :p

******
*käka yoghurtgodis innan vi gick till mormor
*käka massa goda saker hos mormor
*käka fruktansvärt mycket hos olssons.. haha.. :p
va ju 4rätters... å årets första grillat.. :)
hur kan man säga nej liksom? :p

jaja.. det man gör ofta syns..
det man inte gör så ofta syns inte_!!!
bara nolla å köra på som jag gör.. :) så blir det skiiiitbra!!!!

bilder kommer senare..

vart inge kilafors för mig å jenny idag heller..
vi ska dra till svärdsjö/hedenborg imorgon istället.. :p

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0