undersökning

Ni som inte orkar läsa kan ju bläddra ner till
*****************************'

10fRÅGOR OM SEX &kÄRLEk.

är du singel? -
nej, har ju min bänge *thihi*
haft något seriöst förhållande förut? - nja, räknas förhållanden på 2 veckor? haha
haft sex? - ja
varit gravid? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, jag gör nog inte det... Det är attraktion, inte kärlek..
kärlek eller sex? - båda :)
har du varit riktigt kär i någon? - jaa, måste jag räkna upp dem?
finns det någon för dig just nu? -
ja.. :)
hur många gånger har du haft sex? - över en miljon? haha


10fRÅGOR OM DiG SJÄLV

fullständiga namn? -
 Linda Marie Andersson
när fyller du år? - 11/11
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - funderar ju på en tatto.. :p
vad har du på dig just nu? - min rosa sköna morgonrock
vilken årstid är bäst? - det vete fan.. hösten kanske, på en skogspromenad när löven singlar ner bredvid.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - proteindrink, powerwalk, stor härlig frukost när man kommer tillbaks..
vad tycker du mest om hos dig själv? - ja, vad tycker jag inte om? <<< mitt självförtroende (när det väl kommer fram)
vad är du bra på? - att oroa mig! :/
vem älskar du mest på denna jorden? - min syrra ;-)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - helst mä micke, men ibland är det skönt att va själv också..

10fRÅGOR OM DiNA VÄNNER

vem är din allra bästa vän? -
är jag tråkig om jag svara micke? :p
vem vet allt om dig? - de flesta vet rätt mycket, jag är ju rätt öppen av mig.. :)
vem är den roligaste av dina vänner? - therese är ju en riktig humörhöjare hon.. :)
vem är snyggast av dina vänner? - Det är frågan det.. :p
vem är mest partyprisse? - ja, vem är det? malin&stina såklart.. ute varje helg!
vem är den du helst har filmkväll med? - Micke?
vem av dina vänner är mest "evil" ? - ina kanske.. :p
vem röker av dina vänner? - ina, therese (fast hon kanske har lyckats sluta?)
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - micke.. haha.. :p

10fRÅGOR OM DiN FAMiLJ

vem står dig närmast? - ja, min mamma eller syrra, men jag svarar syrran då.. :p     
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - lite mindre mä min pappa, men det är kanske för att mamma alltid ringer
vem är farligast i din familj? - haha, farlig? min mamma när hon har pms.. :p
vem är coolast? - jenny, hon vågar sticka ut! :)
har ni några djur? - nää, inte sen Ina (hund) som dog för typ 5år sen eller nåt,,
vem har du mest gemensamt med? - syrran måste de va
vem står för underhållningen? - min syster är väl rätt underhållande ibland.. :p
vem sover du oftast med? - micke? får man svara det på den här frågan?
roligaste kvällen med familjemedlem? - syrran på stray cats :D <<< det måste jag också svara :)


10fRÅGOR OM iDAG

vad har du gjort? - en god jordgubbsdrink å äggröra..
har du varit glad idag? - jaa, men jag funderar så mycket att hjärnan snart sprängs. :)
har du varit ledsen idag? - nää, det har jag väl inte..
har du gjort något bra idag? - klivit upp när klockan ringde, även om jag inte behövde!
har du slått någon idag? -  näää... (slagit heter det också by the way)
vad ska du göra nu? - klä på mig å hämta biljetterna?
har du gjort något dåligt idag? - ja, gick inte på nån promenad... LATMASK!
vad har du ätit idag? - frukost
har du duschat idag? - näää, det har jag inte..
är du trött nu? -  nää, seg bara..


************************
ja, vad händer idag då?
ska hämta biljetterna iaf.. :)
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0