trött?

jag har jobbat 13 timmar idag!! hela 13 stycken.. men det är lugnt eftersom jag är ledig till 26 september å efter det har jag inget jobb just nu..
så det är bra att jag får ihop lite cash.. :D
jag skrev inte att jag hade jobbat eftersom hv/christian kunde ringa till jobbet då å jag vill inte prata mä han!!!!
- JAG VILL INTE PRATA MÄ DIG!

det finns skäl till att vi avbröt kontakten!

********'''
vakna kl 6 idag.. cykla till jobbet.. ont i halsen. . :( men mest på morgonen å nu på kvällen.. så det har vart rätt lugnt idag..
jobbade 8-13.. Lisa blev hur glad som helst när det var jag som kom å skulle jobba mä henne.. :D
i´m loved!
sen cykla jag till anna på eat en sväng å snacka lite.. men CP-chefen ful-george var där så det var inge vidare..
Hon har by the way ordnat ett avskedsparty för mig nästa lördag.. :D kul som fan.. (fan vad mycket kärlek jag får alltså! och jag uppskattar det verkligen)
Eat-gänget! :)

ja, å jag hann hem å tvätta 2 maskiner å kolla depserate housewives-reperisen innan claes ringer å frågar om jag kan komma å jobba så fort som möligt eftersom julia aldrig kom kl 15.. (hon är nog inte hemkommen från utlandet än?!) fast claes är så där att han kan skriva upp nån utan att säga det så man inte har en aning om att man ska jobba..
ja, iaf.. jag gjorde köttfärsås å spagetti medan jag vänta på att micke skulle komma hem mä bilen..
Jag körde själv! mitt i efter jobbet-rusingen, fy helvete vad bilar! men jag kom fram hel och levande!

så jag började jobba lite efter 16 igen.. fick jobba mä nya tjejen.. (småländska=inte min favvodialekt!) å hon babblar en massa (kanske lika mycket som mig när jag är på det humöret?!) så jag är rätt trött i huvudet..
hon gick bredvid mig för att lära sig stänga.. så jag har lärt henne allt jag kan..
jag tycker faktiskt om att lära folk saker.. :)

det gick bra.. var bra att jag inte var själv.. skönt som faaaaaan.. :D

ont i huvudet nu..

i helgen blir det trollhättan..
undra vad som händer där?

ja siss, ska väl sluta mä porrbilderna då, angående din kommentar.. :p
men det hjälper ju inte!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0