träningsväääärk

jag kan knappt röra mig.. haha.. jag bygger på träningsvärken för varje dag... nu är det mest i rygg å mage det känns.. haha.. :) härligt..

regnar ute.. :/

ska till philip snart å hämta stavarna.. :)
men vi tar nog bilen.. lär handla mat också.. frukt, mjölk å ägg.. :)

jobba idag.. fan vad segt.. men jag ska fan i mig inte klaga.. mina 2 sista jobbarkvällar på kanske hur länge som helst.. ??
har jag berättat att jag sökt jobb som parkeringsvakt? haha.. :p
sätta dit att jävlar som bryter mot reglerna.. :p det skulle va roligt.. + att man får gå omkring hela tiden.. men kanske mä ruttnande tomater kastade efter sig.. haha.. :D

jag har alla mjöligheter i världen att byta jobb å göra vad jag vill.. men vad vill jag göra då?
jag är ju mycket på att öppna eget.. först var det ju en sexleksaksbutik, sen ville jag ha ett spa/gym å sen en rockabillyaffär..
utbilda mig till massage-expert?
åååhhh.. dagens i-landsproblem.. vad ska man göra?
något som är roligt.. men vad är det då?

robin, mickes kompis tävlar i SM i (kan det ha vart body fitness?) dag iaf...
hoppas det går bra för han.. vi hade ju lätt åkt å kollat om jag inte hade jobbat å micke hade sagt det lite tidigare.. :)
hade ju vart hur roligt som helst..
kanske man får se han i nästa body då?

nää, lär väl fixa till mig så man kan gå utanför dörren.. :p
aja, puss  hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0