tisdag!

vakna när micke skulle gå.. vakna när jenny skicka sms.. vakna när klockan ringde..
ååååhhhhh... vad svårt det var att kliva upp.. usch alltså..
låg säkert en halvtimme å fundera på om jag skulle kliva upp eller inte,. haha..

men jag ska inhandla lite grejer idag.. fönsterputs å skrapa å sånt där tråkigt som man måste ha om allt ska bli rent.. :/

ska träffa alex nere i knalleland också.. :)
länge sen vi träffades nu.. var det när min syrra var här? det var ju jävligt länge sen det..
åååhh vad han limmade på henne då.. :p
haha.. :D


jag å micke ska på bio ikväll.. WANTED
få se hur den är då.. :p

egentligen tänkte jag fixa det som överraskning åt micke idag tillsammans mä god mat.. men han snodde idén ifrån mig.. å han betala så jag får väl bjuda på tropic thunder sen då.. den kommer väl ut på fredag.. så nästa veckan kanske?


ugly.com men jag ska gå å sminka mig å fixa till mig..

ska nog ta cykeln mä mig ner så jag slipper släpa mä allt hem sen..
å jag funderar å funderar på flytten.. hur allt ska gå så smidigt som möjligt..
köpa stora soppåsar man kan kasta i allt i?
man kanske ska rensa i garderoben? vad kommer jag att få kvar då egentligen?
å när kan jag köpa nytt? lär ju inte hända det här året precis?
ska man lämna in det till nån affär som säljer sånt då?

jag vill va helt frisk så jag kan träna!!!!!!!
funderar på å köra spinning imorgon? men ja, vi får se hur dagsformen är då..
dumt att stressa å så tar det om igen.. då blir jag ju galen!

nää, lär väl göra mig iordning då?

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0