tävling

Jag har varit med i en tävling om ett par gångstavar från Casall.  Läs gärna min motivering eller var med i tvälingen du med.
http://www.metrobloggen.se/lailani

jag är ju med i www.traningsprofilen.se å där så finns philip. han är personlig tränare å så..
iaf så har han fixat en tävling där man kan vinna gåstavar..
vinnaren skulle utses idag.. :p jag hoppas att inte min kommentar kom in för sent då? :p
har ju kollat efter nya sen mina jävla teleskopsstavar gick sönder, men det är väl inte så konstigt?! skitstavar..
skulle ju va roligt att vinna nya.. ;-)

****************************
vet ni, jag har fått ett paket som jag ska hämta.. jag har ingen aning om vad det är.. det är från nån Strömberg.. :|
vad i helvete.. jag känner ingen sån!
måste väl klä på mig å dra ut å hämta det då!

************'
hörrni, vet ni vad jag kom på idag? att jag har simkortet kvar!! måste ju göra slut på det för faaaan..
har mens nu, å världens träningsvärk så det blir inget idag..
men nästa vecka lovar jag att jag ska simma måndag, onsdag å fredag.. okej? :D
är ju ledig i 3veckor nu så då borde jag ju hinna.. :p

***********************'
vad gör ni idag då? har tagit det lugnt å läst fitness magazine jag.. :D den är inte klar än.. å sen har jag body också.. :D
ska väl käka tacos idag tror jag.. eller iaf köttfärs i tortillabröd mä grönisar.. men så less på taccosmaken.. så jag ska nog köra nån annan krydda.. men mickes köttfärs kan ju blir taccos.. :p

*************'
kissnödig som faaan nu.. grönt te mä citron & ingefära.. det gör susen det.. haha..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0