sådär ja!

det går rätt bra för mig faktiskt.. :D
stinker väl stekos nu antar jag.. håller på å steker kött.. :) gör en  slags grönsaksgratäng till.. blir nog väldans bra.. eller en flopp.. man vet aldrig.. :)

den innehåller sparris iaf.. :)

har packat spriten!


här har vi vårat spritlager för tillfället.. massa småslattar bara.. jag köper alltid nytt för att jag tror att jag är sugen på det, men dricker jag inte upp..
men ja, att ha en massa olika sorter iaf.. (å det jag köpte i finland är inte mä på bild här)
på min egen lilla förfest innan statoil imorgon tar jag nog ett glas vitt å kanske ett glas kalhua.. :D

vad har jag mer packat? lite från skafferiet.. dipmixarna var bra ssom fyllning mellan glasflaskorna iaf.. haha.. :D

vad ska jag göra härnäst?
funderar på en dusch.. men kanske ska packa lite mer först?

the dreadnoguts - gunmen riders

låten för idag! :D
Håkans favvo by the way.. :)

aja, puss hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0