pust!

vart lite hungrig så jag dricker resten av smoothien som jag gjorde til lfrukost..
jordgubbar, hallon å svarta vinbär å apelsinjucie.. uppfriskande är väl det minsta man kan säga.. :p



vaktmästaren skulle då komma å kolla på fönstret.. är ju bra.. är lite kyligt här!! haha.. :p

1 kasse böcker kvar att packa!! kom igen nu då.. inte så mycket ju!!
har iaf torkat spegeln å min byrås.. så det är klart.. saker som inte stod på listan.. good work.. :p

undra om jag ska rensa frysen idag?
rätt mycket i där ändå.. :/  hur ska jag göra? ingen katastrof om jag gör det imorgon heller.. men vill ju ha det gjort.. :p

nää, nu är smoothin slut.. lär väl fortsätta då.. bara lite kvar nu ju.. sluta klaga.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0