kväll!

knäppte lite kort innan jag gick idag..
vad tycker ni?

det här verkar vara min favoritansiktsgrimas på bild.. haha.. skulle ha tagit alla å lagt in här alla jag gjort så här på.. men raderade de flesta idag.. :D

tungan är ute åter igen.. :p

åhh nää, jag kunde inte puta mer mä läpparna..

hade nån inställning på camen så det vart lite småsuddigt.. :p
men lika glad var jag för det.. :p
**********'
jag cykla ner till knalleland å träffa alex vid 12.. jävlar vad kallt det var att cykla idag.. usch..
vi gick runt i nästan alla affärer utom klädaffärerna.. heminredning å prylbutikerna fick våran uppmärksamhet idag.. :)
köpte chocklad (70%) å rengöringsgrejer.. å ett paket mä 5 tärningar i så vi kan spela yatzzy.. :D bra va?
jag köpte inget block, men enkelt att skriva själv ju.. :D

sen träffa vi Håkan å hans lilla på JYSK.. :p
det var kul.. :D
visade alex hans raggarbil också.. :p

sen när jag hade sagt hej då till alex gick jag till anna en sväng innan jag cykla hem å gjorde mat..
Kött å klyftisar å morötter å gurka..

micke ligger å sover nu så han orkar mä filmen sen.. :p

ska jag åka å handla tro?
själv?
han lär ju undra vart jag har tagit vägen då.. haha.. :p



undra om sofia köper katten hon är sugen på?! :)
http://www.blocket.se/vi/18140353.htm?ca=5_s

nu har jag ändrat topphälsas adress också.. så nu är väl allt klart?

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: kkk

du är så sexig pussssssssssss

2008-09-16 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0