jaha ja..

det var inte min sista dag på statoil.. Therese gav mig 4 tim på tisdag.. 20-24.. skittiden nummer 1, men ja, det är ju lite pengar.. :)


jag har en fråga:
Vad tror ni det här är för smak?


den här tavlan sitter på toan på statoil i Hulta, Borås.. Den till höger.. :p (om ni vill se den live)
Therese har gjort den.. å så sitter det små grejer av (ja, typ silver fast det är inte silver) som en ram runt.. den är fin.. :)
Hon kan göra fina tavlor hon.. :)


jag låg å vilade innan jobbet.. knäppte lite bilder

nää.. ska man gå å lägga sig då?
vakna upp på en ny träningsvecka..
vilat i 2 dagar så jag borde vara i form imorgon.. :)

vart duktig mä maten idag också tycker jag.. så vågen borde vara snäll mot mig imorgon.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

vanilj?

2008-09-08 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0